24.03.2011

Ny i bloggverden



Da har også jeg blitt bitt av bloggebølgen. Det er så mange spennende blogger, har noen favoritter hvor jeg finner mye spennende innen kosthold og trening.
Mitt mål med denne bloggen er vel å kunne få dele mine erfaringer med trening og kosthold i forhold til MS.
Jeg trener hver dag, enten det er på treningsenteret eller det er ute i marka. På treningssenter trener jeg styrke og prøver å komme meg på noen spinningtimer. Tenkte å komme med et innlegg om MS og trening senere. Jeg trente lenge før jeg fikk MS diagnosen, så trening var ikke noe jeg startet med i forbindelse med diagnosen. Kostholdet derimot har blitt mer og mer "avansert" etter diagnosen. Jeg er overbevist om at mat er medisin. Et innlegg om hvordan jeg trener og spiser kommer senere.

1 kommentar: